Pop-up Helpdesk voor maatschappelijke initiatieven

1 mei 2020

PEP Pop-up Helpdesk

Pop-up Helpdesk tijdelijk online ingericht, vanaf 24 augustus komen we ook weer naar je toe!

De coronacrisis heeft een grote impact op maatschappelijke organisaties en initiatieven. Gelukkig heeft het ook tot meer solidariteit en initiatieven uit de samenleving geleid. Onze fysieke Helpdesk is gesloten, maar de Pop-up Helpdesk van PEP is er speciaal om jouw organisatie of initiatief in deze moeilijke tijden te helpen. Ben je actief in jouw buurt of wil je graag advies en ondersteuning om jouw idee te realiseren? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder, online of telefonisch en vanaf 24 augustus komen we ook graag naar een locatie van jouw keuze. Uiteraard op 1,5 meter afstand.


Online Pop-up Helpdesk Laak

22 juni t/m 21 augustus

Bij de Online Pop-up Helpdesk kun je – ook in deze moeilijke tijd - terecht met al jouw vragen, zoals:

  • Hoe bereik ik mijn doelgroepen in tijden van Corona?
  • Hoe kan ik op afstand toch mensen bereiken, mobiliseren en betrekken?
  • Hoe realiseer ik mijn initiatief en hoe vraag ik subsidie aan?
  • Hoe kan ik mijn initiatief meer bekendheid geven?

Onze Online Pop-up Helpdesk is iedere dinsdag en donderdag beschikbaar voor burgerinitiatieven en organisaties uit Den Haag. Maak eenvoudig een afspraak voor een online of telefonische afspraak:

Bel: 070 302 44 44
Mail: [email protected]
Openingstijden: elke dinsdag en donderdag van 9.00 tot 17.00 uur


Pop-up Helpdesk komt ook in jouw stadsdeel

Pop-up Helpdesk Loosduinen – 27 januari t/m 28 februari
Pop-up Helpdesk Laak - 2 maart  t/m 10 april
Pop-up Helpdesk Centrum – 7 mei t/m 30 juni (online en telefonisch)
Pop-up Helpdesk Laak #2 - 22 juni t/m 21 augustus (online, telefonisch of op een locatie naar keuze)
Pop-up Helpdesk Haagse Hout - 24 augustus t/m 18 september (online, telefonisch of op een locatie naar keuze)
Pop-up Helpdesk Escamp #2 - 24 augustus t/m 18 september (online en telefonisch)
Pop-up Helpdesk Scheveningen – 21 september t/m 16 oktober*
Pop-up Helpdesk Segbroek – 19 oktober t/m 21 november*
Pop-up Helpdesk Leidschenveen/Ypenburg - 23 november t/m 18 december*

Is er op dit moment geen Pop-up Helpdesk bij jou in de buurt? Geen probleem. Onze adviseurs komen na de coronaperiode ook graag naar jouw locatie toe.

*Data en vorm onder voorbehoud


Blijf op de hoogte

→ We openen in 2020 in ieder stadsdeel een Pop-up Helpdesk, blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.
→ Word lid van de Facebookgroep en stel vragen aan andere organisaties: PEP Helpdesk - Vraagbaak voor maatschappelijke organisaties


Terug

klantvragen

Wat is Goed Geregeld?

“Goed Geregeld” is een landelijke kwaliteitsonderscheiding van de Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk (NOV). Deze certificering geeft aan dat uw vrijwilligersbeleid op orde is. Om voor de onderscheiding in aanmerking te komen, toont u aan dat uw organisatie voldoet aan de kwaliteitscriteria van de vereniging NOV.

Hoe kan ik me certificeren voor Goed Geregeld?

Via deze link komt u op de website van de Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk (NOV).  Hier staat uitgebreid wat u moet doen om in aanmerking te komen voor het keurmerk.

agenda

PEP Talk: Nieuwe vrijwillige energie

Hoe kunnen we leren van initiatieven die zijn ontstaan in coronatijd en deze verduurzamen?