In 2016 deed PEP dit samen met u!

16 mei 2017

Bekijk het jaar 2016 opnieuw, in beeld en tekst

PEP Den Haag kijkt terug op een succesvol 2016. We behaalden mooie resultaten dankzij de samenwerking met de stad, samenwerking met u dus. Hiervoor bedanken wij u hartelijk! Kijkt (beeldverslag) en leest (tekstverslag) u mee?

Heeft u vragen naar aanleiding van dit verslag? Of inspiratie om met PEP samen te werken? Stuur uw reactie naar info@pepdenhaag.nl.

praktijkverhalen

Mantelzorg Werkt!

Avond voor Vrijwilligersorganisaties 2019

klantvragen

Wat zijn zorgvrijwilligers?

Zorgvrijwilligers zijn mensen die bij het begin van hun activiteiten nog geen band hadden met de zorgvrager. Ze kiezen dus bewust voor hun bijdrage aan de zorg. Bijvoorbeeld een gepensioneerde sportleraar die bewegingslessen organiseert in een zorginstelling.

Wat is Goed Geregeld?

“Goed Geregeld” is een landelijke kwaliteitsonderscheiding van de Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk (NOV). Deze certificering geeft aan dat uw vrijwilligersbeleid op orde is. Om voor de onderscheiding in aanmerking te komen, toont u aan dat uw organisatie voldoet aan de kwaliteitscriteria van de vereniging NOV.

Slotbijeenkomst 2019 De Haagse Maatschap

Slotbijeenkomst De Haagse Maatschap 2019 met als thema is 'De aanhouder wint'. Terug- en vooruitblik en inspirerende sprekers die door stug volhouden ver zijn gekomen.